چه کاری باید انجام دهیم وقتی که فناوری هوشمند کار نخواهد کرد؟
چه اتفاقی می افتد اگر کنترل های هوشمند که به یک ترموستات هوشمند می گویند چگونه عمل کند، به خوبی عمل نکند، خیلی هوشمند هستند؟ یا سیستم Wi-Fi در خانه کار نکند؟ این مسئله یک مسئله نرم افزاری، یک مسئله ی تجهیزات و یا یک مسئله ی ساده ی Wi-Fi است، کار خوبی است که مشتری قصد دارد شکایت خود را به شخصی که دستگاه ناقص را نصب کرده است، ببرد: خوشبختانه, شیوع گوشیهای هوشمند میتواند به یک تکنسین ماهر در تعیین محل خطا کمک کند - و آنچه که میتواند انجام شود تا مساله را حل کند و دستگاه به صورت آنلاین برگردد.
"جوی براون"، نایبرئیس "Tempo Air " در دالاس میگوید: " چیزی که ما به طور سنتی مییابیم این است که وقتی در یک مجتمع آپارتمانی یا یک مجتمع تجاری هستیم، دستیابی به اینترنت بیسیم به طور مداوم بسیار دشوار است." چند سال پیش، یکی از مشتریان Tempo Air - یک شرکت مدیریت املاک چندملیتی - به آنها برای بررسی این موضوع پرداخت.براون گفت: " چیزی که ما پیدا کردیم این است که بعضی از آپارتمانهای بزرگ کار میکنند؛ برخی، آنها نمیتوانند [به اندازه کافی] سیگنالهای بیسیم کافی] برای هر چیزی بدست آورند. این بزرگترین مساله است."
براون این را با پیشنهاد یک آمپلی فایر، که سیگنال را در مناطق خاصی از خانه تقویت می کند، یا یک تکرار کننده، که کمک می کند تا سیگنال دورتر را مانند یک راهرو یا اطراف یک گوشه حل کند، حل می کند. دستگاه های هوشمند اساسا به عنوان تکرار عمل می کنند، همچنین. براون گفت: "هنگامی که شما محصولات دیگر را در انتهای انتهای خانه قرار داده اید، این زمانی است که آنها ارتباط برقرار نمی کنند." "شما باید اضافه کنید یک آشکارساز دود و یا اضافه کردن یک سوئیچ نور، اضافه کردن دستگاه های بیشتر [در میان]، و یا شما فقط یک تکرار صاف کردن اضافه کنید.
او افزود: هزینه های بسیار پایین تر برای اتصال یک تکرار کننده به دیوار وجود دارد، نه اینکه تلاش کنید آن را نصب کنید یا چیزی را اضافه کنید که هزینه های بیشتری داشته باشد. "شما می توانید بگویید 40 دلار برای اضافه کردن یک تکرار است" یا می گویند: "هی، من همیشه می توانم سوئیچ نور را اضافه کنم." در حالی که یک سوئیچ نور ممکن است 175 دلار باشد، می تواند از طریق Wi-Fi صحبت کند. "
احمد حدید, مدیر خدمات, گرمایش و سرمایش, وارن, میشیگان, از تقویتکننده فاصله میگیرد; او دوست دارد مکالمات wi - fi را بین مشتریان و ارایه دهندگان اینترنت یا تولیدکنندگان مسیریاب حفظ کند. او گفت: " من همیشه میگویم, اگر یک روتر دارید, با سازنده آن روتر صحبت کنید و ببینید آیا چیزی قویتر وجود دارد یا خیر. " " ما قطعاً به چیزهایی مانند این عمل میکنیم, جایی که آنها wi - fi ضعیفی دارند; ما به روزرسانی به یک روتر قویتر توصیه میکنیم. من طرفدار مسیریاب تقویتکننده نیستم.
وی افزود: " روشی که ما به آن مشکل داریم, به تلفن برمیگردد. " اگر تلفن دارای یک سیگنال ضعیف باشد, مشتری نیز با تجهیزات هوشمند خود مشکل دارد. براون گفت که او از مشتریانی که به خاطر مسائل wi - fi کار نمیکنند, اطلاعی ندارد. او گفت: " آنها ممکن است از آن خوششان نیاید, یا ممکن است آن را دوست نداشته باشند زیرا خاموش میشود و یا به این دلیل که ترموستات توانایی دیدن آنها را ندارد. " " این یا چگونگی تنظیم دستگاه یا چگونگی طراحی آن برای عملکرد [که مشتریان از آن شکایت میکنند ".